Pirkimo ir pardavimo taisyklės
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios taisyklės nustato www.shimai.lt svetainėje siūlomų prekių (maisto produktų) pirkimo, atsiskaitymo, pristatymo ir paslaugų atsisakymo sąlygas tarp Pardavėjo (restorano) ir Pirkėjo.
1.2. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą, patvirtina, kad susipažino su šiomis taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis.
1.3. Pardavėjas pasilieka teisę bet kada atnaujinti ar keisti taisykles. Galiojanti taisyklių versija skelbiama svetainėje.
2. Prekių užsakymas
2.1. Užsakymai priimami per internetinę platformą www.shimai.lt, nurodant pristatymo adresą, kontaktus bei pasirinktus patiekalus.
2.2. Užsakymas laikomas patvirtintu tik po sėkmingo apmokėjimo (išskyrus atvejus, kai pasirenkamas atsiskaitymas atsiėmimo metu, jei taikoma).
3. Atsiskaitymo tvarka
3.1. Pirkėjas gali atsiskaityti:
- Paysera (el. bankininkystė, kortelės ir kt.);
- Apple Pay;
3.2. Visos kainos nurodytos su PVM. Sąskaita faktūra išduodama elektroniniu būdu, jei to prašo Pirkėjas.
4. Prekių pristatymas ir atsiėmimas
4.1. Pristatymas vykdomas Pirkėjo nurodytu adresu per pasirinktą laiką ar artimiausiu metu, atsižvelgiant į restorano darbo laiką.
4.2. Prekes taip pat galima atsiimti restorano vietoje, jei tokia galimybė nurodyta užsakymo metu.
4.3. Jei Pirkėjas nenurodo teisingo adreso ar neatvyksta atsiimti prekių, Pardavėjas neatsako už prekių nepristatymą ar sugadinimą.
4.4. Pristatymo kaina nurodoma prieš patvirtinant užsakymą.
5. Užsakymo atšaukimas
5.1. Pirkėjas turi teisę atšaukti užsakymą tik tuo atveju, jei maisto gamyba dar nebuvo pradėta.
5.2. Užsakymui pradėjus ruoštis (net ir iš dalies), užsakymas negali būti atšauktas, o sumokėtos lėšos negrąžinamos.
6. Lėšų grąžinimo taisyklės
6.1. Lėšos grąžinamos tik šiais atvejais:
- Pirkėjas gavo ne tai, kas buvo užsakyta;
- Patiekalai buvo sugadinti ar netinkami vartoti (pvz., pažeista pakuotė, maistas sugedęs).
6.2. Dėl lėšų grąžinimo Pirkėjas privalo:
- Kreiptis el. paštu ar telefonu tą pačią dieną, kai buvo gautas užsakymas;
- Pateikti nuotraukas ir trumpą aprašymą.
6.3. Patvirtinus pretenziją, pinigai grąžinami per 7 kalendorines dienas ta pačia mokėjimo priemone.
6.4. Pardavėjas negrąžina lėšų, jei maisto kokybė atitinka standartus, tačiau Pirkėjas apsigalvojo ar nespėjo atsiimti užsakymo.
7. Pirkėjo teisės ir pareigos
7.1. Pirkėjas įsipareigoja:
- Nurodyti tikslius duomenis užsakant;
- Laiku atsiimti ar priimti prekes;
- Neperduoti klaidinančios informacijos.
7.2. Pirkėjas turi teisę:
- Gauti kokybiškas, šviežias prekes, atitinkančias užsakymą;
- Teikti pastabas ar pretenzijas dėl aptarnavimo ar prekių kokybės.
8. Pardavėjo teisės ir atsakomybė
8.1. Pardavėjas turi teisę atsisakyti vykdyti užsakymą, jei įtaria apgaulę ar neįmanoma įvykdyti pristatymo dėl objektyvių priežasčių.
8.2. Pardavėjas neatsako už trečiųjų šalių (pvz., kurjerių) veiksmus ar pristatymo vėlavimą, jei to negalima buvo numatyti.
9. Baigiamosios nuostatos
9.1. Visi ginčai sprendžiami derybų keliu. Nepavykus – pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, teisme.
9.2. Pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, jei ginčo nepavyksta išspręsti taikiai.
9.3. Šios taisyklės įsigalioja nuo jų paskelbimo interneto svetainėje dienos.